Service și reparații

Cum pot verifica status-ul actual al reparației?

Service GSM
Dacă telefonul tău a fost trimis către REGENERSIS, in service, click aici, apoi introdu IMEI-ul telefonului sau numărul de fișă al telefonului si vei afla pe loc statusul reparației. Pentru mai multe detalii poți contacta service-ul Regenersis la adresa de e-mail customercare@regenersis.com sau la numărul de telefon 0372 155 300.

Dacă telefonul tău a fost trimis către Cordon Electronics, click aici, apoi introdu IMEI-ul telefonului și vei afla pe loc statusul reparației. Pentru mai multe detalii poți contacta service-ul Cordon Electronics prin email la adresa office@cordongroup.ro sau la numărul de telefon 021 300 99 05

Ce documente sunt necesare la predarea telefonului în service?

Pentru a preda telefonul in service, ai nevoie de :

  • toate accesoriile pachetului achiziționat de la Vodafone (telefon, încărcător, baterie)
  • certificatul de garanție în original, care să ateste faptul că telefonul tău se află încă în garanție
  • factura fiscală eliberată la data cumpărării produsului, în original.

Dacă ai activat codul de securitate al telefonului, nu uita să îl comunici specialiștilor noștri sau să îl dezactivezi înainte de a-l expedia către service.

Cea mai bună experiență video HD – Cea mai extinsă acoperire 4G+
v179152